Nieuw parkietje

Op de dag dat mijn assessor kwam kijken in de klas om mijn laatste stage te beoordelen lag 's morgens vroeg mijn parkietje dood in haar kooitje. Ik had Laila nog maar twee jaartjes dus ik was erg verdrietig. Ze was mijn vriendinnetje en die van mijn andere vogeltje Lovely. Gelukkig had ik mijn stage wel gehaald en gisteren heb ik mijn diploma uitreiking gehad. Ik ben nu echt juf en helemaal klaar met school!

Omdat ik het zielig vind dat Lovely weer helemaal alleen is heb ik vandaag een nieuw vriendinnetje voor hem en voor mij gehaald. Ze heet Misty en is ongeveer 2 jaartjes oud. Ze zit nu lekker in haar nieuwe kooitje te wennen aan haar nieuwe omgeving. Ik hoop dat het klikt met Lovely die doe ik er over twee dagen pas bij, dan kan ze rustig wennen. Altijd naar om een diertje kwijt te raken, maar ook heel spannend om een nieuwe uit te kiezen.


Hier links Laila, R.I.P. je was een lief vogeltje en mijn maatje.
Dit is Misty mijn nieuwe aanwinst

 
Misty!

Reacties

Populaire posts