Nieuwe Hobbykamer!

Hij is al een tijdje af, maar omdat ik zo druk was met werken had ik geen tijd om foto's te maken en blog berichten te schrijven. Nu ik een week vrij ben krijg ik steeds weer meer zin om lekker bezig te zijn met mijn webshop en andere creatieve dingen zoals het round robin notebookje en maak ik volop gebruik van mijn eigen kamertje!
Mijn hobbykamer is echt super leuk geworden, maar nog niet precies zoals ik het wil. Als we over een tijdje weer wat geld over hebben dan komen er sowieso nog wat leuke items bij, maar op dit moment doe ik het gewoon met alles wat ik al had. Mensen in mijn familie waren al meteen jaloers op mijn lange bureau. Maar dit is zo simpel te maken! Gewoon een grote plank van de gamma met 2 haken eronder die je aan de plank en aan het bureau vastmaakt. Dan zitten er nog 3 oude tafelpoten onder van mijn vorige bureau en voila! Hieronder een aantal pics van mijn hobby paradijsje en als je tips hebt of leuke ideeën dan hoor ik het graag! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ^_^



Kaarten hart

Zelfgemaakte poster en zeepketting


Pip servies

Bureau 

Kralen


Parkietjes 
Kon het niet laten om deze foto's erbij te doen :)
(Emuna)
Nevada

Reacties

Populaire posts