Vakantie!

Ik heb nu 4 weken vakantie en ik zit alweer in mijn tweede week (gaat alweer zo snel). Ik heb alweer een hoop dingen gedaan en daarvan wilde ik even wat leuke foto's plaatsen om het aan jullie te laten zien!

Cupcakes gemaakt!

Egeltje, uiltje, smileys

Mooie bloementakjes

Nieuw doosje gekocht :)

Fruit taartjes gemaakt.
Met pudding recept van bumblebee
En de taartbodems zijn van de jumbo.
Echt een aanrader, ze waren verukkulluk!

Nevada in de gordijnen.

Lekker relaxen met baby muni (Zo noem ik Emuna altijd :$)
Op de bank. Vet grappig want het lijkt net of ik heel kort haar heb,
Maar mijn haar komt tot over de helft van mijn rug haha.

Wandelen op de mooie paarse hei.



Onze nieuw white washed steigerhouten eettafel!!
Ben er echt super blij mee!

Rythm beads gemaakt voor mijn bijrijd paard.
Dat is een ketting voor om zijn nek,
zal er vanmiddag nog even een foto van maken
als hij hem om heeft :)

Zo dat zijn de dingen waar ik me afgelopen week mee bezig heb gehouden. Nu ga ik weer verder met heerlijk genieten van mijn vakantie en vanmiddag weer lekker een buitenrit maken op de hei! Kon het maar voor altijd vakantie zijn..

Reacties

  1. Die cupcakes zien er heerlijk uit! Hmm, waren vast ook lekker. Ook de vruchtentaartjes zien er uit om je vingers bij af te likken! Mooie tafel zeg! Je hebt ook van die mooie kleuren in huis. Geniet nog lekker van je vakantie!

    Groetjes Romana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo vakantie lekker genieten :-)
    Kan je ook lekker knutsellen wanneer je zin hebt.
    Je cupcakes zien er echt super lekker uit!!
    Mooie tafel ook ik geloof best dat je daar blij van wordt.
    Genietse van je vakantie.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vervelend zeg dat je negatieve swapervaringen hebt. Ik kan natuurlijk niks garanderen, ik geloof dat het vorig jaar allemaal goed gegaan is, iedereen was enthousiast. Om zeker te zijn kun je misschien zelf een maatje uitzoeken waarvan je weet dat hij/zij er ook veel energie in steekt. Zeker als je zelf iets gaat maken, dan is het niet leuk als je allemaal dingetjes van Action terugkrijgt. Kijk maar wat je doet, ik probeer er zeker op te letten. Ik ken natuurlijk niet iedereen, maar van sommigen weet ik zeker dat ze betrouwbare swappers zijn. Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts