De huiskamer van Utrecht

Vandaag het super leuke bericht gekregen dat ik op zaterdag 2 februari mijn spulletjes mag gaan verkopen op de zelfgemaakte markt in de huiskamer van Utrecht! De markt is in Hoog Catherijne rondom het pleintje voor de CoolCat/Claudia Sträter/H&M. Vanaf het station loop je er dus zo naartoe! Ik ben al super druk bezig met de voorbereidingen. En ik bedacht me opeens dat als iemand het leuk vind dat ik reclame voor degene maak, dan kan dat door mij een aantal visitekaartjes of flyers met natuurlijk leuke mini goodies op te sturen. Deze zal ik dan toevoegen in de tasjes van de mensen die iets hebben gekocht! Op die manier kan je je webshop, blog of workshops promoten.

Tijdens de markt zal ik speciale aanbiedingen hebben en het voordeel is dat je natuurlijk geen verzendkosten hoeft te betalen! Ook kan je je persoonlijk bij mij inschrijven om een workshop te komen volgen. Ik kijk er naar uit en nu maar weer snel verder met alle voorbereidingen!


Reacties

  1. Dit klinkt leuk zeg!
    Ik kom bij je op bezoek de 2e!

    Groet,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb even reclame voor je gemaakt op het Crafty-swap-forum :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts