Swap met Haakjuffie

Vorige week heb ik een super leuke swap gedaan met Haakjuffie. Zij stuurde mij een email of ik voor haar een aantal uilen knoopjes kon fimoën. Toen ik op haar blog keek zag ik dat zij super leuke dingen kan haken en waren we het ermee eens dat het een swap zou gaan worden. Haakjuffie heeft voor mij mijn twee poezen na-gehaakt. Daarnaast kreeg ik ook nog allemaal andere leuke dingen dus heb ik haar ook meer spulletjes gegeven. Ik ben ontzettend benieuwd wat ze met de knoopjes gaat doen en bij mij staan de gehaakte beestjes in de open kast in de huiskamer.  Hieronder de foto's van onze geslaagde swap!
Uilen magneetjes en uilen bedeltje

Cabochons, fimo bedels en houten figuurtjes

Versierd houten doosje

Handgemaakte knoopjes

Spulletjes die ik van *haakjuffie* heb gekregen!


Reacties

  1. Heel graag gedaan, vond het een zeer geslaagde swap xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen allemaal!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoo das een leuke swap!
    Heb je goed gedaan meis, en je hebt er leuke spullen voor terug gekregen!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts