Rare Katten

Op een forum waar ik altijd kom hebben ze het rare katten topic geopend. En omdat ik dit zo leuk vind, wilde ik ook een paar foto's met jullie delen van mijn katten. Soms doen ze hele gekke of grappige dingen en vaak ben ik te laat met het maken van een foto, zo ging Nevada laatst op der rug liggend onder de bank door kruipen, maar toen ik net mijn telefoon had gepakt kwam ze er alweer onder vandaan. Ze doen altijd van die gekke dingen, gaan overal in en onder liggen en dat is wat katten zo leuk maakt. Gelukkig heb ik wel een paar grappig  van mijn (te) gekke katten. Maken jullie ook altijd zoveel foto's van jullie huisdieren?















Reacties

  1. Ooooh heerlijk die gekke katten! Ik ga op Youtube vaak op zoek naar grappige filmpjes van katten. Ze kunnen zo ontzettend maf doen!!!
    Ken je http://www.simonscat.com/ ?
    Heel typisch kattengedrag in cartoon-vorm! Hilarisch af en toe!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts