Pip jaaragenda

Ik heb alweer mijn nieuwe agenda gescoord! En ik heb dit jaar (weer) voor de Pip agenda gekozen. Ik twijfelde tussen deze en die van Oilily. Maar ik vond die van Oilily aan de binnenkant toch wat saai. In de Pip agenda staan super mooie afbeeldingen van bloemen, vlinders en vogels. Iedere maand ziet er weer anders uit en er zit een handig lintje in zodat je hem meteen op de juiste dag kunt openslaan. Achterin zit nog een handig envelopje om papiertjes of bijvoorbeeld stickers in te bewaren. Ik heb nu alweer zin om mijn nieuwe agenda te gaan gebruiken. Dan begin ik altijd om er heel netjes in te schrijven en meestal houd ik dat maar een paar weken vol. En hebben jullie ook al een nieuwe agenda gekocht?

Reacties

  1. Die is leuk! Ik koop meestal een agenda van de Hema. Met zo'n ringbandje. Maar zo'n PIP-agenda is ook wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeey girl!!!!
    Hoe gaat het met je?!! Hier alles druk! Leuke agenda heb je, ik gebruik mijn iPhone en IPad altijd... Dus geen agenda voor mij..
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, wat een mooi exemplaar! Ik kan er ook nooit lang netjes in werken haha. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts