Veranderingen

Als je regelmatig op Sweetstuff kijkt zal het je niet ontgaan zijn dat er al een hoop aan de site is veranderd! Het kost ontzettend veel tijd en hard werken om de foto's mooi te maken, te bewerken en leuke teksten te schrijven voor bij de producten. Maar langzaam aan wordt de shop steeds verder gevuld en ben ik meer en meer tevreden over hoe hij er nu uitziet! Naast het werk aan de shop geef ik op het moment ook steeds meer kinderfeestjes en workshops! Dit weekend heb ik zelfs beide alweer op het programma staan. Ook ben ik weer geselecteerd voor de Zelfgemaakte markt 27 september in Utrecht en ben ik (nu al) hard aan het werk voor de Tsunacon beurs in Den Haag (15 februari) en het FIMOFestijn in Bussum (18 april).  De laatste twee die op het programma staan worden mijn eerste echt grote evenementen, waarbij ik zowel workshops zal gaan geven en mijn spulletjes ga verkopen! Genoeg te doen dus, maar gelukkig gaat het fimokleien niet vervelen en werk ik nog steeds iedere dag met veel plezier aan mijn eigen onderneming :)

Hier wat leuke foto's uit de shop! En binnenkort komt er weer een leuke winactie op mijn Facebook!







Reacties

Populaire posts