Kreadoe 2014!

Vandaag was weer een geweldige dag op de Kreadoe beurs in Utrecht! Ik was samen met mijn vriendinnetje ' Marlous'  gegaan en zij was er nog nooit geweest. We hebben onze ogen weer uitgekeken en super veel inspiratie opgedaan. Mijn hoofd zit alweer helemaal vol en ik kan niet wachten om weer lekker aan de slag te gaan! Ik heb niet alleen leuke spulletje gekocht, maar ook gemaakt, tijdens geweldig leuke workshops. Zo heb ik een workshop glasetsen gevolgd en daarbij een leuk waxinelicht houdertje versierd. Ik heb een leuke 'tag' gemaakt voor de kerstdagen en een bordje van porselein beschilderd met schattige roosjes. Het porselein beschilderen vind ik echt voor herhaling vatbaar, dit deden we bij AteljeeMol  en we zouden hier graag nog eens een workshop willen doen. Voorlopig kom ik de winter wel weer door met al mijn nieuwe ideetjes en kan ik nu al niet wachten tot de Kreadoe in 2015!

We staan te trappelen om naar binnen te mogen!

Fimo taartjes van Eveline van Crealine

Workshop glasetsen

Marlous helemaal blij met haar zelfgemaakte kunstwerkje :)

M&M's van FIMO

Kerst tags workshop

Bordjes van porselein beschilderen


Even een Selfie maken!

Aankopen thuis uitstallen

Stickers en fimocanes ^_^

Reacties

Populaire posts