Huisje en Mozaïk

Deze week heb ik weer super hard gewerkt in ons huisje. Alle deuren zijn gelakt en vandaag kunnen ze allemaal weer terug op de plekken waar ze horen. Ook ben ik al begonnen met het behangen van mijn kamer en vandaag gaan we het Pip behang eindelijk op de muur plakken! Ik heb daar wel erg veel zin in, want dan begint het echt helemaal mijn eigen kamertje te worden. Toen ik gister thuis kwam had ik nog wat energie over en heb ik mijn fruitschaal gemaakt. Ik moet alleen nog de randjes voegen, maar eerst moet hij 24 uur drogen. Ik heb het in één avondje helemaal af gekregen dus het gaat best wel snel. Ik vind het heel erg leuk om te doen en heb nog wel een paar spiegels waar ik het ook op wil gaan maken.

Hier liggen alle deuren en planken die nog in de kasten komen.
De kasten worden nog helemaal naar achter geschoven
dus dan zie je niet meer dat ze zo een klein stukje geschilderd zijn aan de zijkanten :p

Het witte behang op mijn kamer en een glimp uit de gang.

 
Mozaïk schaal, zelf gemaakt!!

Reacties

Populaire posts