Krea Doe beurs

Morgen is het dan zover! Ik ga met mijn moeder naar de Krea Doe beurs in Utrecht. Vorig jaar zijn we er ook geweest en hebben daar verschillende workshops gedaan en super leuke spulletjes gekocht. We keken er dan ook echt ontzettend naar uit! Ik heb al een lijstje gemaakt met de workshop die ik wil gaan volgen;

1. Een ketting of armband rijgen waarbij je uitleg krijgt van verschillende rijgtechnieken.
2. Een kerstlabel maken met Tim holtz producten.
3. Stempels kleuren van Me to you en Forever friends met aquarel inkt en potloden.
4. Een sprookjesworkshop met luchtdrogende klei. (ben heel benieuwd wat je precies kunt maken, maar ik ben gek op kleien en sprookjes)
5. Workshop cupcakes en koekjes versieren.

Ik hoop dat we tijd genoeg hebben om alle workshops te doen en dat er genoeg plek is. Ook ga ik natuurlijk nog shoppen. Voor mijn webshop wil ik wat mooie kralen en bedels kopen als ik die kan vinden en alvast voor mijn verjaardag wat cupcake en taart versieringen. Voor de rest kijk ik gewoon wat ik tegen het lijf loop!

Ik zal proberen foto's te maken van de beurs zodat ik er een leuk blog artikel aan kan wijden!

Reacties

  1. Hey Lisa,
    Leuk hoor, heel veel plezier!!! maar dat zal wel lukken.. ik ga Zaterdag met mijn oudste dochter, heb er echt heel veel zin in...
    Liefs,
    kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Veel plezier en ben benieuwd wat je allemaal gaat kopen en maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier!
    Ik ga zaterdag met een vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts