Een kijkje in mijn leven

Ik heb de afgelopen tijd wat foto's gemaakt en het leek mij wel leuk om deze met jullie te delen. Op deze manier leren jullie mij ook een beetje kennen. Laat even weten wat jullie van deze blogpost vinden, dan kan ik er misschien een maandelijks item van maken.
Druk bezig in mijn hobbykamer.

Fimo aan het lakken.

Toen ik uit mijn werk naar huis fietste en het zo had geregend zag ik deze prachtige regenboog.

Hier werd ik helemaal vrolijk van!

Aan het rijden op Thabor.

Elke vrijdag als ik aan het rijden ben kom ik dit zwarte poesje tegen.

Paard waar ik verliefd op ben!

Baby eendjes net uit het ei gekomen op de boerderij van mijn vriendin Susan.

Mijn parkietjes.

Dit hertje stond tussen de paarden in wei, waarschijnlijk zijn kudde kwijtgeraakt
en hij denkt nu dat hij een paard is, want hij knuffelt zelfs met ze!

Mijn broer stuurde mij deze foto van toen ik nog heel lief en klein was!

Ketting gemaakt.

Emuna betrapt die probeert te ontsnappen..

Nevada lekker aan het luieren.

Reacties

  1. erg leuk!
    de ketting die je gemaakt heb is super mooi! xliefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig om te lezen allemaal! Heerlijk zo een bureau vol, heb ik ook altijd last van ;)

    Gr. Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarmee lak jij je fimo creaties? Ik heb namelijk een bepaalde lak, maar de kleeft heel erg na de tijd. Zelfs na een zeer lange tijd plakt alles nog. Niet echt geschikt als lak :p

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts