Leuk pakketje van scrapbook amerika!

Vorige week bestelde ik een aantal spulletjes op scrapbook amerika. Na iedere dag in de brievenbus te hebben gecheckt of het pakketje er al in lag, werd ik vandaag super blij gemaakt! Tot mijn verbazing lagen er zelfs twee pakketjes. Die andere was een klein envelopje met iets wat ik een paar weken geleden op ebay had gewonnen. (wat ik allang weer was vergeten). Bij scrapbook amerika had ik een aantal spulletjes gekocht om mijn smashbook verder mee op te leuken. Ik heb er al een tijd geen inspiratie voor dus met wat mooie nieuwe spulletjes hoop ik weer nieuwe ideeën te krijgen. Ook bestelde ik stempels en vooral voor de stempel met de tekst 'thanks'. Deze ga ik gebruiken om tags mee te maken die ik aan de cadeauzakjes kan hangen waar ik de artikelen van mijn webshop in verpak. Ik vind scrapbook amerika echt een hele leuke webshop. Het assortiment is wel extreem uitgebreid, dus als je er iets wilt shoppen moet je er echt even voor gaan zitten. Maar tijdens het bekijken van de artikelen kom je erg veel leuks tegen en ook voor weinig geld. Zeker de moeite waard om eens een kijkje te gaan nemen!







zakjes voor mijn smashbook

Tags 

Gekocht op ebay

Reacties

Populaire posts