Creatief met Pallets

Onlangs heb ik op mijn dakterras een heerlijke lounge plek gemaakt. Fantastisch om van de zomer te relaxen en in het zonnetje ook creatief bezig te kunnen zijn! De loungesets in de winkel zijn allemaal ruim 1000 euro. En omdat ik dat er niet voor over heb, ben ik op zoek gegaan naar een alternatief.

Toen vond ik het idee om van pallets een loungeset te maken! Ik heb de pallets besteld bij een boer hier om de hoek, die ze kwam brengen. Ik heb de pallets gebeitst in het grijs, riet erachter zodat de mensen beneden niet tegen de pallets aan hoeven te kijken. En bij het tuincentrum nog wat leuke plantjes gehaald!

Ik ben er echt super blij mee en ga nu nog op zoek naar een grote parasol, zodat ik er altijd lekker kan zitten als het lekker weer is!




Reacties


  1. for more coupons visit our website coupon outlet http://couponoutlet.org we have many coupons with upto 50% off
    Couponcodes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts