Pink Smash Book!

Vandaag was het dan eindelijk zover! Mijn pakketje van Scrapamerika werd bezorgd. Ik had er echt bijna de hele dag op zitten wachten,omdat ik zo nieuwsgierig was hoe hij er in het echt uit zou zien! Bij het roze Smash book had ik ook nog een aantal andere dingen besteld, om hem mee op te pimpen. En de spulletjes zagen er allemaal zo mooi uit dat ik ze gewoon wel aan mijn winkelwagentje moest toevoegen. Ik heb deze keer geen foto's van mijn bestelling, maar een filmpje. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik heb mezelf niet gefilmd omdat ik net terug kwam van paardrijden en er niet echt super uitzag. En ik kon echt niet wachten met openmaken totdat ik had gedoucht en was omgekleed. Laten jullie even weten of dit een leuke manier is van de spulletjes bekijken? Dan weet ik of ik vaker filmpjes moet maken :)
 



Reacties

  1. Erg leuk gedaan!!! veel plezier ermee.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw, leuke spulletjes hoor... en leuk dat je er een filmpje van heb gemaakt...
    Ik heb ook leuke spulletjes voor je gehaald..hihihi..

    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,
    Ooh leuk zeg!!!! enne ik heb ook bijna hetzelfde nog als jouw bestelt.
    Heel veel plezier ermee.Enne we spreken nog even wat af voor de swap okè.Ik ga eerst nog op vakantie.

    Lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een super idee veel leuke spullentjes vooral dat uiltje en vogeltje is leuk.

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk! ik wordt er enorm hebberig van,haha.
    Ik ben denk ik meer van de foto's i.p.v. filmpje, maar dit maakte het wel onwijs spannend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke spulletjes! Wat is zo'n smashbook precies? Had ik nog nooit van gehoord maar het ziet er wel gezellig uit... Heb meteen op die site zitten neuzen waar jij het besteld hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts