Vogelhuisje

Al een hele tijd geleden heb ik van mijn moeder dit vogelhuisje gekregen. Zij had hem voor mij gekocht bij de Pipoos in Haarlem. Ik was er aan begonnen door pip papier aan de zijkanten te plakken en daarna heb ik er eigenlijk heel lang niet naar omgekeken. Op deze manier had ik nog veel meer projecten liggen, die nog allemaal niet af zijn. Maar omdat het toch zo'n lelijk weer is buiten ben ik maar weer eens aan de slag gegaan om dit soort dingetjes af te maken. Het vogelhuisje is nu (bijna) klaar. Misschien als ik nog iets leuks tegenkom dat ik dat er nog op maak, maar op dit moment vind ik hem er erg leuk uitzien.


Dat binnenste rondje heb ik nu ook wit geschilderd :p 


Reacties

  1. Hij is leuk! Zo maak je hem stap voor stap helemaal naar je eigen smaak. Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super leuk zeg.
    Mischien een lief vlindertje er nog bij of een mooi vogeltje wie weet wat je nog tegen komt.
    Dat pip papier is echt super om te plakken he?

    Veel plezier nog en een fijne avond gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts