Shoplog

Vandaag was ik even snel naar Haarlem om wat spulletjes te halen voor Kimmie Ik heb namelijk binnenkort een super grote swap met haar van wel 15 a 20 items! Wat ik voor haar heb gekocht ga ik nog even niet vertellen, maar ik heb voor mezelf ook wat spulletjes gekocht bij Juffrouw zonder zorgen Ze hebben daar zoveel, dat ik wel uren in de winkel rond kan lopen en alleen maar kijken naar al die mooie dingen.. Ik vind het leuk om mezelf zo nu en dan eens een leuk cadeautje te geven. En daarom heb ik het in laten pakken. Ik weet dat ze het daar altijd heel erg leuk inpakken, dus toen dacht ik waarom ook niet? Hieronder staan de foto's van de cadeautjes die ik aan mezelf heb gegeven :p



Ingepakte spulletjes



Button

Uiltjes blikje

Reacties

  1. Wat heerlijk is dat toch he zo n leuk winkeltje waar je uren kan rondslenteren en dan nog niet alles gezien hebben telkens als je naar een kant kijkt zie je weer iets nieuws heerlijk heerlijk heerlijk :-)
    Wat een leuke spullentjes heb je voor jezelf gekocht.Vooral dat blikje met dat uiltje wat een schatje is dat.
    Je hebt me nieuwsgierig gemaakt wat je voor Kimmie heb voor de swap.

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes heb je gekocht! Vooral het blikje is super schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spulletjes en dat blikje!! Super schattig :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts