Een heleboel geknutsel!

Jeetje wat heb ik het druk! Werken, klussen, round robin boekje, werk zoeken enz.. Gelukkig schiet het allemaal op en kom je met hard werken een heel eind. Mijn kamer is (op de plintjes na) helemaal af! Het behang zit erop en de vloer ligt erin. Dit weekend gaan we de slaapkamer afmaken, en ik kan echt niet wachten om te zien hoe mooi het behang daar is!
Ik had trouwens woensdag mijn sollicitatiebrief bezorgd in Bussum en ik werd gisteren al gebeld! Aanstaande maandag heb ik mijn sollicitatiegesprek en ik heb er super veel zin in! Wat en waar het is dat vertel ik natuurlijk pas als ik ben aangenomen, want anders ga ik mezelf al helemaal blij maken en je weet nooit hoe het loopt, maar ik denk dat het wel goed zit :)

Naast het harde werken in ons huisje heb ik af en toe ook nog wel tijd om wat leuks te maken. Ik heb voor kerst een Tim Holtz doos gescrapped voor mijn vriend. Ook ben ik bezig met leuke hangers maken voor in onze (eerste eigen) kerstboom! En ik heb de fruitschaal helemaal afgemaakt die ik op de Kreadoe beurs had gekocht.












Vandaag heb ik lekker een day-off en ik ga zo met mijn vriendin een heerlijke bosrit maken. Hier nog een foto van dinsdagmiddag toen ik lekker in het zonnetje zat bij de paardjes samen met Jillz!




Reacties

  1. Wat ben je lekker druk zeg!!! en je muur ziet er onwijs gaaf uit! en die schaal dan.. echt super mooi gedaan!
    Geniet lekker van je dagje vrij!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie spulletjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die schaal is echt heel mooi geworden zeg! En wat een vrolijk behang, jullie nieuwe huis wordt vast heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts