Decoden tutorial

Ik heb voor het eerst een filmpje gemaakt waarin ik ook echt praat. En ik moet zeggen dat het best spannend is om te doen. Ik ben van plan om nog meer van dit soort filmpjes te gaan maken en ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden en tips zijn altijd welkom.

Je kunt in dit filmpje zien hoe je een pot kan versieren met decoden. Ik gebruik hiervoor fuwa fuwa slagroom en klei. Ook heb ik wat parels en nep sprinkles om de pot mee te versieren. Kijk maar gauw en laat je inspireren!


Reacties

  1. Reacties
    1. Heej Ik heb even gecheckt maar bij mij doet hij het wel zowel als in mozilla als met internet explorer. Misschien kan je via youtube kijken? Dit is de link:
      http://www.youtube.com/watch?v=c2w81JDZb44

      Verwijderen
    2. Ik probeerde hem op mijn mobiel, maar je had de mobiel versie nog niet ofzo zei die... toen op pc van mijn man geprobeerd, maar die had ook weer iets niet, en dus nu net via mijn eigen pc gekeken, en daar deed hij het wel op.. super leuk om je stem te horen...lol.. en een erg leuke tut, ik heb ook nog slagroom over, dus ik ga ook maar eens aan de slag, even een potje scoren bij de Xenos ofzo, had van die kortings bonnen binnen gekregen, dus die kan ik mooi gebruiken...
      Ik mail je later terug, moet nu even de kids in bad doen...
      Fijne avond en tot later!
      Liefs,
      Kimmie

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts