Leuke webshop: Qrioza

Een paar dagen geleden kwam ik op een leuke webshop terecht; Qrioza. Op deze site kan je helemaal je eigen sieraad samenstellen. Je kunt kiezen uit een broche, ketting, oorbellen of ring. Ik heb gekozen om een ketting te maken. Hierbij kan je zelf het plaatje uitkiezen in het amulet. Een bedel halverwege de ketting en eentje onderaan. En ook nog de kleuren van de twee kraaltjes die eraan hangen. Alleen al het bekijken van alle mooie plaatjes en bedels was ontzettend leuk om te doen. Ik vind het erg leuk bedacht, omdat iedereen een andere smaak heeft en je ook heel makkelijk voor iemand een persoonlijk cadeautje kan samenstellen.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en hierbij de foto van de ketting die ik heb uitgekozen!







Reacties

Een reactie posten

Populaire posts