Shop update

Van het weekend ben ik Súper druk bezig geweest met mijn shop. Ik had het idee om een etsy shop te gaan openen om zo ook naar andere landen te kunnen sturen en een grote publiek te krijgen. Toch heb ik besloten om mijn shop gewoon te houden zoals hij is. Ik heb er namelijk al geld in gestoken en op etsy moet je per product dat je erop zet 0,20 dollar cent betalen. Aangezien dat op de shop die ik nu heb niet hoef, vind ik het toch fijner om het gewoon zo te houden! Ik heb veel dingen in de Sale gezet en ook veel nieuwe items toegevoegd. Ik ga me nu nog storten op nog meer snoeppotten en leuke bedels. Dus langzaam aan zullen er nog meer producten worden toegevoegd. Ben je nieuwsgierig geworden? Ik zou zeggen: Hop hop naar de Shop!








Reacties

  1. Hele leuke dingetjes verkoop je in je shop, zeg! Echt iets voor op mijn blog, vind ik dat! ;)

    Anyway, ik wilde even vertellen dat ik vandaag je recept voor de rainbow cake heb uitgeprobeerd! :) Alles staat nu in de koelkast, maar het is tot nu toe goed gegaan. Foto's komen nog online in een speciale post, met een linkje naar jouw blog voor het recept, ofcourse.

    Liefs,
    Adriënne

    www.stayandmakeitmine.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts