Charm Update #1

Omdat ik heb gemerkt dat mijn tutorial op Youtube al best vaak is bekeken, (op dit moment 1700 keer) Heb ik besloten om mij meer te gaan storten op het maken van filmpjes zoals charm updates, shoplogs en tutorials. Ik heb de afgelopen tijd weer veel nieuwe kawaii bedels gemaakt en daar heb ik vandaag een filmpje over gemaakt. In het filmpje laat ik alle bedels zien en kun je ze een stuk beter bekijken dan op een foto. Ook kun je een aanvraag doen voor een tutorial, als je een bedel hebt gezien die je zelf ook graag zou willen maken. Veel filmpjes op youtube zijn in het Engels en daardoor niet voor iedereen makkelijk om te volgen. Ik maak al mijn filmpjes in het Nederlands, speciaal voor de Hollandse fimoërs :)

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn eerste filmpje vinden en als jullie tips hebben dan hoor ik het graag. Ik heb het gefilmd met mijn Iphone omdat ik zelf geen echte camera heb. Het beeld zou dus wel wat scherper kunnen, maar volgens mij is alles wel goed en duidelijk te zien. Het filmpje duurt ook niet zo heel lang, wat ik zelf altijd erg prettig vind. Mijn eerste tutorial vond ik namelijk veel te lang duren dus bij mijn volgende tutorial (daar ben ik al mee bezig) zal ik daar rekening mee houden. Via deze link kom je op mijn youtube kanaal.

Hier is die dan mijn eerste charm update!:



Reacties

Populaire posts