Dierenliefde

Al sinds ik mij kan herinneren ben ik gek op dieren. Mijn ouders hebben allebei niks met dieren en zeiden altijd dat die buiten horen in de natuur. Ik heb vroeger wel een hamster gehad en uiteindelijk mocht ik een parkiet. Maar toch nam ik soms stiekem de kat van de buurvrouw mee naar mijn kamer of ging ik uren lang wandelen met de jack russel van een andere buurman. Wat heb ik toch veel gezeurd om een kat, hond of konijn en vooral een paard. Een hamster en parkiet waren ook wel leuk, maar ik wilde een dier dat ik kon knuffelen en vasthouden. Mijn moeder zei altijd als je straks op jezelf woont kan je zoveel dieren nemen als je zelf wilt. Maar dat leek toen nog een eeuwigheid te duren...
Gelukkig woon ik nu alweer een jaar samen met mijn vriend, onze twee parkieten en twee poezen. Ik hoor soms van andere mensen dat ze van katten nooit het idee hebben dat ze er iets voor terug krijgen. Dat ze meer met zichzelf bezig zijn en lekker doen waar zij zin in hebben. En ik moet toegeven dat ze soms wild door het huis rennen en met elkaar stoeien. Af en toe valt er wel eens een stoel om of iets van tafel maar daar kan ik gelukkig wel om lachen. Als je ze lekker hun gang laat gaan en veel met ze speelt en af en toe even aait, dan komen ze je vanzelf laten zien dat ze echt wel blij zijn om bij je te mogen wonen. En dat ze je lief vinden en net zoveel van jou houden als jij van hen. Dit doen ze natuurlijk wel op hun eigen manier, maar als je deze foto's ziet dan snap je vast wel wat ik bedoel. Je krijgt er genoeg liefde voor terug!


Hier lag ze te slapen



  

Reacties

  1. Aaah wat een schattige foto's!
    Heeel lief!
    Als ik niet allergisch was hadden hier ook op z'n minst 2 katten rondgelopen!
    Ik denk dat ook katten inderdaad wel eens laten merken dat ze jou ook lief vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeey lady!!!! hoest met je? ik ben het met je eens hoor! van dieren krijg je echt wel liefde! en hun liefde is eigenlijk altijd echt oprecht!
    Hire is het allemaal druk, maar verder met mij en mijn gezin goed.
    Ik hoor je later weer!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts