Ruiterbewijs

Het is hier een tijdje erg stil geweest en dat komt vooral omdat ik veel bezig ben (geweest) met mijn andere hobby. Paardrijden is altijd al mijn allergrootste passie geweest. Ik heb twee super lieve en leuke verzorgpaarden waar ik heel dankbaar voor ben. Ik rij altijd buiten in het bos en op de hei. Hier in het Goois natuurreservaat is het alleen verplicht om je ruiterbewijs te hebben. Het stond al een tijd op de planning om deze te gaan halen en nu moest ik er dan toch echt aan geloven. Uiteindelijk was het reuze gezellig om een aantal zaterdagen les te krijgen op de manege en te studeren voor het ruiterbewijs. Het examen was best wel pittig, vooral de theorie daar zaten wel een aantal strikvragen tussen. Ik ben dan ook super blij dat ik het in één keer heb gehaald! Nu kan ik eindelijk (legaal) door het Goois natuurreservaat rijden en ben ik weer een stapje dichterbij om mijn allergrootste droom uit te laten komen!


Reacties

  1. Super goed van!! Gefeliciteerd meis!!
    Hoest verder met je?
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé deze had ik even gemist! Vroeger (oma vertelt...) heb ik ook m'n ruiterbewijs gehaald, ik vond het idd ook best pittig! Maar heb er toch veel aan gehad.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts