Kreadoe 2013 #2

Afgelopen zaterdag was ik voor de tweede keer op de Kreadoe Beurs in Utrecht. Eerst vroeg ik mij af of het niet genoeg was geweest om 1 dag te gaan. Maar toen ik er zaterdag was kwam ik toch weer nieuwe dingen tegen die ik woensdag had gemist. Ook had ik nog het een en ander nodig en heb ik gelukkig alles kunnen kopen. Ik denk dat ik volgend jaar alleen niet meer op zaterdag ga, omdat het echt veel drukker was dan op de woensdag. Een man die daar met zijn kraam stond vertelde dat het wel ieder jaar minder druk wordt en hij vond het zaterdag eigenlijk nog wel meevallen met de drukte.. Wat ik juist weer merkte was dat veel dingen een stuk duurder zijn geworden. Vooral veel workshops waren verdubbeld in prijs. Vorige jaren kon je nog cupcakes of een klein taartje versieren voor 5 euro of 7,50 maar nu vroegen ze 10 euro. Ik heb daardoor ook geen enkele workshop gedaan, maar zelf de spulletjes gekocht om het thuis te maken.

Bij het Fantasy Atelier zag in ontzettend gave elfenkastelen en droombollen. Je kon er zelfmaakpakketjes kopen om er zelf eentje te maken, maar ik ben op zoek gegaan naar wat materiaal om er zelf eentje te maken. Ik heb het idee dus van het Fantasy Atelier, maar ben niet van plan om het precies na te maken (omdat ik daar zelf ook niet van hou als iemand dat bij mij doet) Ik ga er dus compleet mijn eigen draai aan geven, door een ander soortig kasteeltje te maken en van fimoklei nog wat elfjes.  Daar ben ik dus nog wel even mee bezig, maar als die eenmaal af is kan ik hem mooi in de huiskamer ophangen. Ik heb alleen nog geen idee hoe ik er lichtjes in zou kunnen maken. Want het zou wel leuk zijn als er licht brand in het kasteel. Dus als iemand hier een briljant idee voor heeft, dan hoor ik het graag! Hierbij nog een paar foto's van de Kreadoe en nu zal ik toch echt weer moeten wachten tot volgend jaar. Maar ik denk dat ik met alles wat ik heb gekocht ook wel weer een jaartje zoet ben :p

Monster Koekjes!

Egeltjes van vilt

Kasteel bol

Super grote elfenwereld

Boomstronkje met een boomhut

Zo ziet mijn bol er tot nu toe uit

Reacties

Populaire posts