Mijn etsy bestelling

 Hieronder de foto's van de producten die ik op etsy heb besteld. Ik kan niet wachten tot ik ze heb ontvangen dan ga ik er meteen mee aan de slag! 


Fruit stukje mis van fruitcanes

Super kleine cupcake papiertjes om klei cakejes in te maken!

Gekleurde nep sprinkles.

Zilveren nep sprinkkles

Deco saus frambozen
Deco saus chocolade

Op deze foto kan je zien hoe de chocolade saus eruit ziet op een koekje.

Nep suiker om donuts of koekjes mee te versieren.

Een mal om oreo koekjes mee te maken.

Kleine ijscoupes om een nep ijsje in te maken. Lijkt me erg leuk
aan een ketting!

Reacties

  1. Oh zo doe je dat dus ;-)
    M'n dochters vroegen zich al af, hoe je toch van die kleine stukjes fruit kon maken....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waar koop je dit allemaal???
    ik wil dit ook maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts