Bestelling MostCutest

Omdat ik overal las over Lucky stars vouwen was ik erg nieuwsgierig geworden. Ik kwam op internet www.mostcutest.nl tegen. Daar heb ik papier besteld om Lucky stars mee te vouwen. Ook vond ik het surprise pakket erg leuk eruit zien en daar heb ik er ook eentje van besteld. Ik ben altijd dol op verrassingen dus ik ben gek op dit soort goodiebags. Als heel snel kreeg ik mijn pakketje binnen en wat een feest om het open te maken! Zoveel kleurtjes, kaartjes, stickertjes, poppetjes. Ik werd er meteen helemaal vrolijk van. Om mee te genieten van alle vrolijkheid heb ik hieronder wat foto's van de spulletjes die ik heb ontvangen.


Goodiebag en twee keer lucky star papier

Lucky star die ik gevouwen heb.

Meteen verslaafd?!

Lucky stars


Inhoud goodiebag
1 deco tape
1 pen
1 potlood
1 button met konijntje
1 lucky stars papier
1 stickervel
1 pakje enveloppen
1 gum van een koekje
1 kaartje van een melkpak
1 boekje met memo blaadjes van een beertje

Reacties

Populaire posts