Summer matchbox swap

Via het girlscene forum heb ik meegedaan aan een summer matchbox swap. Het was de bedoeling dat je een lucifer doosje helemaal oppimpte en hier dan leuke zomer items in stopte. Deze stuurde je dan op naar je swap partner die bekend werd gemaakt via lootjes trekken. Vandaag heb ik van Missdreaming (Esmeralda) mijn matchbox ontvangen. Die van mij heb ik al eerder op de post gedaan naar Designable (Jessica) Hieronder een foto van de matchbox die ik zelf heb verzonden en die ik vandaag heb ontvangen. Er zitten echt hele leuke spulletjes in en ik wil nog wel vaker een matchbox swap doen. Ik vond het ontzettend leuk!

Dit doosje heb ik ontvangen

Dit zag ik toen ik hem opendeed.

Dit zat er allemaal in:
2 paar oorbellen
2 armbandjes
1 haarclipje
1 gehaakt lieveheersbeestje
6 blauwe kralen
1 kwastje
1 bedeltje

Dit is de matchbox die ik heb gemaakt.
De strikjes aan de zijkant heb ik zelf van papierklei gemaakt.

Dit heb ik er allemaal in gedaan!

2 paar oorbellen
hello kitty stickers
1 ketting met een zelfgemaakt flesje met kraaltjes en fimo bedeltje
4 knoopjes
1 glazen lieveheersbeestje kraal
3 stoffen roosjes
1 zelfgemaakte cupcake telefoonhanger
1 bloemenkraal van keramiek






Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! En als er ergens nog is een leuke swap is, stuur mij dan please een berichtje want ik wil altijd meedoen!

Reacties

Populaire posts