Kerst cadeau

Gisteren kocht ik het blad hobby handig en mijn hobbykaart. Toen ik de bladen aan het doorspitten was zag ik een voorbeeld van wat je kunt maken met de Craft spulletjes van Tim Holtz. En laat dit er nou precies zo uitzien als de dingen waar mijn vriend van houd. Hij is namelijk gek op kaarten, dobbelstenen, pokerfiches en andere spelelementen. Ook steampunk vindt hij leuk. Ik heb meteen een webshop opgezocht en het papier besteld en nog andere dingetjes. Nu moet ik nog op zoek gaan naar een mooi houten kistje. Als het af is geef ik dit aan hem als kerstcadeautje en kan ik er ook nog leuke cadeautjes in stoppen.

Ik heb namelijk bedacht om straks in ons eigen huisje uitgebreid kerst te gaan vieren. Mijn ouders wilden nooit echt kerst vieren en ik heb er al zo vaak om gesmeekt, maar gelukkig hoeft dat nu niet meer! Straks kan ik ons eigen huisje super gezellig maken met en kerstboom, lichtjes en andere gezellige frutsels. Ook wil ik echte kerstkoekjes, cake en cupcakes gaan bakken en lekker gaan gourmetten. Ook ben ik al bezig om kerstkaarten te maken. Ik heb er dus al super veel zin in en ben benieuwd wat jullie allemaal gaan doen met kerst, en of jullie het vieren?





Reacties

Populaire posts