Round Robin Enveloppen

Ik heb de bloemen envelop en de D.I.Y. envelop binnen gekregen. In de bloemen envelop zit zoveel moois dat ik niet eens kan kiezen, want ik zou alles wel willen houden. Ik ga hier dus nog even rustig naar kijken en zorg er natuurlijk wel voor dat degene na mij ook nog genoeg moois heeft om uit te kiezen!
De D.I.Y. envelop duurde erg lang voordat ik deze kreeg. Vandaag lag hij in de bus en het bleek dus dat hij zoek is geraakt! Echt heel jammer, want ik was deze begonnen en ik was echt benieuwd hoe ik hem uiteindelijk weer terug zou krijgen.. Gelukkig heb ik van Kris van By Kris-art een nieuwe envelop gekregen met super leuke spulletjes. Dus daar ben ik echt heel blij mee en vind het ook heel lief dat ze toch wat stuurt. Nu de foto's!

Buitenkant bloemenenvelop

Inhoud bloemenenvelop

D.I.Y. Envelop

Reacties

Populaire posts