Leuke verrassing!

Vandaag kreeg ik een super leuke verrassing bij de post! Mijn envelopje was tijdens de valentijnsswap helemaal leeggeroofd. En ik had alsnog een super leuk cadeautje ontvangen. En vandaag lag er gewoon weer een envelopje in de bus waar gelukkig alles nog in zat. Ik heb het gekregen van Monique en Thea omdat zij het zo vervelend vonden dat ik een lege envelop had ontvangen. Het was echt een verrassing want ik wist er helemaal niks van en ik dacht eerst dat iemand het perongeluk naar mij had gestuurd haha. Maar toen ik het kaartje las kwam ik erachter dat het wel echt voor mij is. En ik vind het super super lief! En ben er ook nog heel erg blij mee want er zitten hele leuke dingen in! De pakjes waren heel schattig ingepakt, zie hieronder de foto's!


Alles ingepakt.

Alles uitgepakt.

Mooie gehaakte bloemen en een stoffen hartje.

Poesjes ook weer blij met de lintjes van de cadeautjes.

Dankjewel! ^_^

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts