Dagje Amsterdam

Vandaag ben ik samen met mijn vriend naar Amsterdam geweest. Vooral hij had nieuwe kleren nodig, maar zelf heb ik natuurlijk ook nog wat leuke dingetjes gekocht :) Bij de Douglas heb ik het geurtje Police gekocht. Ik kreeg hier ooit eens een proefmonstertje van en dit geurtje is exclusief verkrijgbaar bij de Douglas. Ik vond het zo een lekker zoet geurtje en ook niet duur (19,95 voor 40ml). Het flesje ziet er misschien een beetje eng uit, maar het gaat natuurlijk om de inhoud en die is echt lekker!


Bij de H&M Home heb ik twee hele leuke kussenhoesjes gekocht. Ze passen echt perfect bij ons interieur en ik vind de Franse teksten altijd erg mooi, ook al weet ik niet wat het betekent :P.Ik kwam thuis alleen tot de conclusie dat mijn oude kussens te klein zijn en daarom heb ik snel op de H&M website nog even de juiste maat kussentjes besteld en dan ook maar meteen een leuke broek erbij..
 Bij de Bershka heb ik nog deze spijkerblouse gekocht.

Toen we terug liepen naar het station kwamen we toevallig langs een Lunchroom die meteen mijn aandacht trok. Want er stonden taarten en cupcakes in de etalage! Daar moest ik natuurlijk even naar binnen om zo een geweldig uitziende cupcake te bestellen. De lunchroom heet de Drie Graefjes en zit op 5 tot 10 minuten loopafstand van het centraal station. Het duurde even voordat ik kon kiezen welke cupcake ik wilde en uiteindelijke ben ik gegaan voor de Red velvet cupcake! Deze wilde ik altijd al een keer proberen. De cake heeft een rode kleur en een milde chocola smaak. De topping bestaat uit creamcheese. En jongens... wat was hij lekker!




Het was een super geslaagde dag en morgen ga ik naar de tandarts, want das vast wel nodig met al dat lekkers wat ik tijdens deze vakantie al heb gegeten! (Zit op dit moment alweer een red velvet cake in de oven!)

Reacties

  1. Die kussenhoesjes zijn heel erg leuk. Heb zelf ook kussenhoezen van H&M Home waar ik erg blij mee ben! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post, en dat spijkerblousje is idd super!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts