Workshop Fimokleien

Wil je graag leren hoe je van fimoklei leuke bedels kunt maken? Zoals cupcakes, taartjes, donuts, koekjes en nog veel meer? Kom dan een workshop volgen bij Sweetstuff! De workshops vinden plaats bij mij thuis, gewoon gezellig in mijn huiskamer in Hilversum. De workshop begint om 13:00 en zal ongeveer eindigen om 16:00. Afhankelijk van hoe snel je bent, ga je naar huis met ongeveer 5 bedels.  Er is plaats voor min 2 en max 6 personen en tijdens het afbakken van de werkjes is er tijd voor een heerlijke high tea. De workshops vinden plaats op zaterdag of zondag en je kunt mij mailen om een van deze dagen af te spreken wanneer het jouw het beste uitkomt! Je kunt kiezen uit een van de thema's:

- Kerst bedels maken..
- Verschillende snoep bedels maken.
- Knoopjes maken.
- Miniatuur flesjes maken.
- Kawaii bedels maken.

Er zullen verschillende voorbeelden aanwezig zijn en ook een aantal mallen om mee te werken. Ik leer je hoe je fimo heel echt kunt laten lijken door pastelkrijt te gebruiken en structuur aan te brengen met schuurpapier, aluminiumfolie of een naald. Ook leer je hoe je verschillende toppings kunt maken met behulp van fimo liquid of siliconen. Ook sta ik altijd open voor bepaalde wensen en als je mij hier een mail over stuurt dan kunnen we samen kijken wat de mogelijkheden zijn.

De workshop kost €25,00 per persoon en dit is inclusief high tea en de gebruikte klei. Je kunt je aanmelden door een email te sturen naar info@sweetstuff.nl.

Wie weet zie ik jou binnenkort tijdens deze gezellig fimo workshop!


Cupcakes
Knoopjes

Taartje

Kawaii bedels

Reacties

  1. Ik zou heel graag een workshop bij je willen volgen. Ik ga even kijken of mijn zus ook mee wil! Ik laat nog van me horen.
    Groet,
    Claudia (CraftyCloud)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ziet er super uit, jammer dat het niet in de buurt is. Kun je mij een beetje verklappen hoe je dit soort dingen maakt, is dat met een mal?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor sommige dingen kan je een mal gebruiken, maar ik gebruik ze vrij weinig, want dat laat weinig aan de fantasie over vind ik :P

      Verwijderen
  3. Ja, mijn zus (Patricia) wil ook mee! Ik zal je mailen om een afspraak te maken.
    Wij vinden het prima als je de groep tot 6 wilt aanvullen. Maar als jij het ook prima vind als de groep uit 2 personen bestaat, is het ook goed natuurlijk.
    Bij meerdere personen is het misschien moeilijker om tot 1 datum te komen dat iedereen kan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met zijn tweeën is dan inderdaad beter dan kunnen jullie samen een datum afspreken en wil je die dan naar mij mailen?

      Verwijderen
  4. Ik weet niet of je het artikel had gezien, maar dit zijn de foto's van mijn regenboog cake (volgens jouw recept gemaakt!):
    http://stayandmakeitmine.blogspot.nl/2012/09/gemaakt-rainbow-cake-fotos-recept.html#comment-form

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Lisa, de workshop was super! Thanx voor je hulp en de 'tips and tricks'.
    We hebben een stel mooie bedels gemaakt, waar ik trots op ben!
    En de zoete high tea was ook zeer smakelijk! Superrrr!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heej Claudia!
      Ik vond het ook erg gezellig en ben blij dat jullie tevreden zijn! Als je nog eens wat wilt weten mag je me altijd mailen.
      Groetjes Lisa

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts