Afscheid

Vandaag heb ik een taart gemaakt, omdat ik morgen afscheid ga nemen van de kinderopvang waar ik een jaar gewerkt heb. Ik kon me niet vinden in het beleid en ook qua organisatie was het erg vervelend om er te werken. Ik wil graag voor de klas staan, want heb tenslotte een jaar geleden de PABO gedaan! Op dit moment is het alleen onmogelijk om als beginnend leerkracht een baan te krijgen want ze vragen alleen maar mensen met ervaring. Daarom heb ik nu het besluit genomen om invalwerk te gaan doen. Ik vind het erg spannend, maar ook wel weer leuk, want ik ben wel toe aan wat meer uitdaging. Helaas heb ik vandaag te horen gekregen dat de eigenaresse van mijn verzorgpaard, hem naar een andere stal gaat doen en dat is voor mij te ver om heen te fietsen. Dus moet ik ook afscheid gaan nemen van Thabor en dat vind ik erg vervelend, want ik heb ontzettend veel heerlijke ritten met hem gemaakt over de hei! En hij is gewoon een ontzettend lief en betrouwbaar paard. Afscheid nemen doet soms pijn, maar kan soms ook juist weer goed zijn om een duwtje te krijgen om weer een nieuwe weg in te slaan!


Reacties

  1. Zeker zwaar inderdaad en heel veel succes!!!
    En wat een mooie taart heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig en ook stoer dat je zo een beslissing durft te nemen maar soms is het goed een andere weg in te slaan, zeker als je het eigenlijk niet helemaal naar je zin hebt. Ik wens je veel succes voor de klas ! Oh en je taar is natuurlijk echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige taart. Sterkte met alle nieuwe beslissingen! Ik ben het met je eens dat nieuwe dingen soms goed voor je zijn! Daar ben je dan gewoon aan toe.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts