Nieuwe Freubels

Nu het echt herfst is geworden en het buiten dus ook hard waait en veel regent ben ik weer regelmatig te vinden in mijn hobbykamer. Lekker warm bij de kachel met een kopje thee :) Dit weekend had ik plots een hoop inspiratie en heb ik een aantal leuke dingen gemaakt. Als eerste de kerstboom hangers van fimoklei. Vooral het koekjesmannetje vind ik heel erg goed gelukt en dat mag ook wel want ik had er een hoop klei voor nodig!
De laatste tijd had ik erg weinig inspiratie voor het maken van sieraden en dat terwijl ik er zoveel kralen en spullen voor heb. Opeens kreeg ik het idee om gewoon al mijn mooiste kralen bij elkaar te zoeken en dan te kijken wat er voor combinatie uit zou komen. Op die manier heb ik drie fleurige armbandjes gemaakt en uiteindelijk nog een rood met wit armbandje voor de herfst. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creaties vinden!

Sneeuwpop, koekjesmannetje, cadeautje en zuurstok van fimoklei.

Herfst armbandje


Vrolijke bloemen armbandjes

Reacties

  1. je koekjesmanneke is echt heel leuk ! ook best groot zo te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie armbanden en je fimo´s zijn ook heel gaa, vooral je koekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg leuk koekmannetje,nou ja koek....,mooie armbanden!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Hoi!
      Ja ik heb er een aantal die ik wel wil verkopen. Ik weet niet waar je precies naar op zoek bent?

      Groetjes Lisa

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts