Kreadoe!

Vandaag ben ik met mijn moeder, tante en schoonzus naar de Kreadoe Beurs in Utrecht geweest. Ik vond het weer helemaal fantastisch! Zoveel prachtige dingen gezien en ontzettend veel inspiratie gekregen. Er zijn zoveel verschillende hobby's te zien, dat je bijna alles wel wilt uitproberen. Ook zijn er leuke workshops die je kunt volgen. Wij zijn begonnen met een workshop bij Taart! en hebben daar een vogelhuis koekje op een stokje versierd met fondant. Daarna zijn we allemaal even zelf rond gaan lopen, omdat het erg druk was en iedereen ook even naar zijn eigen dingen op zoek wou gaan. Ik heb toen een letterbakhuisje gemaakt bij Zwannette's sprookjesatelier. En natuurlijk een heleboel gave dingen gezien en gekocht! Als laatste heb ik met mijn schoonzus nog een waxinelichthouder versierd met decopatch. Hieronder kan je foto's zien om een indruk te krijgen van de beurs en morgen maak ik nog foto's van de dingen die ik heb gekocht. Het is nu namelijk te donker en dan worden de foto's te wazig.


My little pony kasteel van taart!

Halloween taart


Winterpret taart

Nog meer prachtig taarten

Uiltjes taart

Koekjesman huis en cupcake van vilt

Fimoklei koekjes en chocola!
Vogelhuis koekjes workshop!

Nog meer fimoklei koekjes!

Fimoklei snoepjes

Nog meer fimo lekkers!

Paddestoel met kabouter bij het sprookjesatelier

Reacties

  1. Leuke foto's. Ik zal er zelf ook even een paar op mijn blog zetten!
    Ik vond de beurs echt geweldig! Volgend jaar wil ik weer!!!
    Ik heb alleen het idee dat ik van alles gemist heb. Het was zo groot en druk. Ik heb niet alles meekregen... "wat zou ik allemaal gemist hebben" vraag ik me nu af?!?!? haha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts