Voorproefje vernieuwde shop!

Omdat ik had besloten dat ik niet meer in de kinderopvang wilde werken had ik vanaf 1 november mijn baan opgezegd. Ik heb mij toen ingeschreven in twee invalpools voor het basisonderwijs en dit is nu helemaal rond en ik heb deze week al twee keer ingevallen. Dit was erg leuk en ik ben blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Ik ben daardoor veel dagen vrij geweest en ik heb absoluut niet stilgezeten! Mijn webshop wordt namelijk compleet veranderd! Dat houd in: nieuwe layout, véél betere foto's en nieuwe producten. Het is veel werk en er gaat een hoop tijd inzitten vooral in het maken en bewerken van de foto's. Maar zoals het eruit komt te zien vind ik het alle moeite meer dan waard! Hier alvast een voorproefje van mijn nieuwe shop.



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts