Markt op de Keukenhof

Ik heb nog maar net vakantie en ben nu alweer super druk bezig met de voorbereidingen voor morgen. Dan sta ik namelijk op de Keukenhof in Lisse op de zomermarkt. Ik moet nog een aantal dingetjes maken, prijzen en alles netjes inpakken. Het is de eerste keer dat deze markt daar wordt gehouden dus ik ben erg benieuwd of het druk gaat worden! Verder heb ik weer veel plannen voor mijn webshop en nu ik 5 weken vakantie heb, heb ik (hopelijk) genoeg tijd om alles uit te voeren. Maar eerst morgen weer gezellig een marktje doen! Dus als je in de buurt woont van Lisse en je hebt voor morgen nog niks te doen, kom dan gezellig langs!


Reacties

  1. Ik ben helaas niet in de buurt. Maar ik wens je heel veel plezier. En hopelijk een goede verkoop!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes met de verkoop! Hoop dat je er mooi weer bij hebt :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe is de verkoop in Lisse verlopen? Leuke dag gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was een gezellige dag en super mooi weer. De verkoop was niet heel fantastisch omdat het niet zo druk was. Maar we hebben lekker in het zonnetje gezeten :P

      Verwijderen
  4. Zooo leuk dat je dit hebt gedaan! jammer dat je niet heel veel hebt verkocht, maar net wat je zelf ook zegt je heb lekker van het zonnetje kunnen genieten.. enne 5 weken vakantie?!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts