Work in progress

Gisteren en vandaag ben ik bezig geweest met het maken van gingerbread huisjes. Gisteren ben ik vooral bezig geweest met het maken van de canes, de icing en de kale huisjes. Ik heb er nu twee helemaal af en nog 4 te gaan die ik moet versieren. Ik weet dat het nog lang geen kerst is, maar toch ben ik al begonnen met het maken van kerstdingetjes. Ik zit er namelijk over te denken om met kerst eens op een markt te gaan staan. En daarvoor wil ik wel genoeg spulletjes hebben om mee te nemen. Ik ben trouwens ook wel echt gek op de winter. De zomer vind ik op zich wel fijn, maar ik kijk er toch al naar uit om lekker dik ingepakt, op mijn uggs door de sneeuw te banjeren. En dan vooral kerst met al die lichtjes en gezelligheid. Ik hou ervan!





Reacties

  1. Oooh, wat een supermooie huisjes!! Ik ben ook enorm Kerst-fan, de winter is altijd zo sfeervol ;) Hoewel ik nu wel geniet van de zon!

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaaah, wat een schatjes! Leuk gedaan!!!!! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts