Uitslag winactie!

Eigenlijk ben ik te laat, maar ik had nog even een dag afgewacht om te kijken of er misschien nog meer mensen waren die mee wilden doen met de winactie. Er zijn twee deelnemers en dat maakt het eigenlijk ook wel weer super spannend wie er heeft gewonnen! Ik heb het eerlijk op random.org ingevuld en ben er zo achter gekomen naar wie ik het verkoelende ijsjes kettinkje ga opsturen. Als je niet de winnaar bent, wees dan niet getreurd want er komt binnenkort alweer een nieuwe winactie online. Als je al hebt gewonnen betekent het niet dat je met de volgende winacties niet meer mag meedoen! Oke, dan volgt nu de uitslag. Nummer 1: Anita Hubert en Nummer  2: Eva Ivy..........
Nummer 1 heeft gewonnen en dat is Anita Hubert! Als je mij je adres wilt mailen naar info@sweetstuff.nl dan zorg ik ervoor dat het pakje zo snel mogelijk jouw kant op komt!

Reacties

  1. aaawh wat jammer, heb ik net zo'n leuke winactie gemist!
    Maar toch gefeliciteeerd Anita! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh das jammer...volgende keer misschien beter. Check regelmatig je site dusss...wie weet! Anita gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts