Win! Zomerse traktatie!

Omdat het zo super ontzettend warm is buiten, leek het mij wel gepast om voor wat afkoeling te zorgen. Vandaar dat ik deze super cute ketting weggeef met een handgemaakt ijsje eraan! Het is een heerlijk knapperig koekhoorntje met een bolletje bananen ijs. Hij maakt je zomerse outfit helemaal compleet en zorgt dat je deze warme zomer met gemak kunt overleven!

Wat je moet doen om dit schattige kettinkje te kunnen winnen:

1. 'Like' Sweetstuff op Facebook
2. Laat hieronder een berichtje achter dat je héél graag wilt winnen.
3. En nu maar heel hard duimen dat je wint!

De uitslag zal ik woensdag om 12 uur 's middags al bekend gaan maken!
Veel succes ^_ ^


Reacties

  1. Ik wil heeeel graag winnen want ik vind dit inderdaad een heel schattig kettinkje. Enne... echte ijsjes zijn een no-go for me (zuivel, suiker, tarwe; allemaal dingen waar ik niet zo goed tegen kan). Dit alternatief vind ik dan wel aardig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh sorry...er ging iets mis met m'n computer, liep vast en sloeg op tilt...nog n keer proberen.. Ligt vast aan de warmte dus pff...zeker tijd voor een beetje verkoeling ;) Het kettinkje ziet er echt lief uit!! Om op te eten....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts