Kittens

Onze buren hebben een nestje kittens! Het zijn drie poesjes en ik ben gisteravond even gaan kijken. Ze zijn zoooooooooo ontzettend lief, maar ik denk dat (vooral ik) alle kittens heel schattig vind. Ik zei dat wij graag twee poesjes willen als we op onszelf gaan wonen en de buurvrouw had ze nog net niet aan ons mee gegeven haha. Zij wil ze graag kwijt, maar over een week mogen ze echt weg. Het duurt alleen nog een paar weken voordat wij de sleutel hebben en dan moeten we nog verhuizen en klussen. We hebben er even over na gedacht en het is een hele vervelende beslissing, maar ik weet zelf ook wel dat het beter is als we nog eventjes wachten. Het is alleen heel oneerlijk als zo een kleintje naar je toe komt lopen en helemaal op je schoot gaat liggen slapen. En iedereen dan ook nog zegt hij heeft jou uitgekozen en ik zie al meteen de band die jullie hebben. Dan is het toch wel heel moeilijk om te gaan zeggen dat we er nog even mee willen wachten en ergens anders poesjes uit gaan zoeken. Maar ik weet wel zeker dat er nog wel een ander poesje is dat ook mijn hart zal stelen...
En natuurlijk laat ik jullie even deze Adorable foto's zien!!








Reacties

  1. ahh wat moeilijk zeg,ik zou ze zoo meenemen hahah.. helaas kan dat niet want woon nog niet op me zelf:P wel erg schattige kittens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ze zien er echt heel lief uit, maar dat vind ik eigenlijk van al het kleine spul, of het nou een poesje is of een biggetje...maar ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen, eerst jullie huisje helemaal klaar, en lekker settelen met z'n 2en, dan komt de rest van zelf wel!
    Liefs,
    kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Agossie ze zijn zeker heel erg lief ik begrijp je moeilijke beslissing maar ik denk ook zeker dat het een goed is .... eerst je eigen huisje en dan een lief kitten erbij..........volgens mij komt dat helemaal goed.

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts