New Stuff!

Ik heb weer een hoop nieuwe dingetjes gemaakt van fimo. En ik ga deze week nog veel meer maken. Als er iets bij zit wat je graag wilt hebben kan je altijd even een berichtje sturen, want alles wat ik maak is te koop! Sommige dingen die op mijn blog staan zullen misschien niet op sweetstuff.nl komen, maar als je ze hier ziet en graag wilt hebben dan kan dat gewoon. Ook wil ik graag weten of jullie nog een voorkeur hebben voor bepaalde tutorials. Laat dan alsjeblieft even een berichtje achter van de dingen waar je graag een tutorial van zou willen zien, dan kan ik die maken!












Reacties

  1. Je krijgt hier wel lekkere trek van het ziet er super leuk uit.

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een geweldige taarten!! Zou je hier een tutorial van willen maken. Ik wil er ook eentje maken. Voor mijn lijn is het maar goed dt ik ze niet kan eten, maar ik zou er mijn tanden zo in willen zetten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts