Nog meer (goed) nieuws

Ik heb nog meer nieuwe dingetjes gemaakt van fimo en ook heb ik super goed en leuk nieuws! Want we krijgen dinsdag 26 september al de sleutel!! Dat is gewoon een hele maand eerder dan er was gepland. Ik ben dus echt ontzettend blij en kan niet wachten om alles te gaan inpakken en te klussen in ons eigen huis! Ik heb alleen nog geen idee voor een verhuiskaartje en wilde graag iets origineels doen. Dus heeft iemand misschien een leuk idee? Hieronder zie je de spulletjes die ik van fimo heb gemaakt en ga binnenkort een fimo cake tutorial maken!













Reacties

  1. Wat een super leuke hangertjes!
    Gaaf dat je de sleutel een maand eerder krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk bedels!!!
    En nog beter dat jullie de sleutel eerder krijgen... moet je veel kaartjes maken? want waarom scrap je er niet een paar...
    Mijn flesjes zijn al op:-(
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk voor je dat je de sleutel eerder krijgt:)
    De taartjes zien er lekker en mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super leuke fimo spullentjes heb je weer gemaakt ...............en wat fijn een maand eerder de sleutels spannend .............. mischien een idee voor je kaartje is om een leuke fotocollage te maken van het klussen in je nieuwe huis en een foto van je nieuwe huis opgeknapt en oude huis verlaten.
    Ik hoop dat het een leuk idee is en heel succes alvast met klussen en voor nu het inpakken.

    Fijn weekend Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gemaakt allemaal...
    Die taartjes zien er super uit zeg!

    Succes met klussen!
    En dan straks heerlijk je eigen huis,
    met eigen spulletjes, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de leuke ideeën. Ik hoef niet echt veel kaartjes te maken dus denk dat ik wel iets ga scrappen en zat te denken om er dan een zilveren bedeltje van een sleutel aan te hangen, dat lijkt me wel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts