Mijn Koninginnedag vondsten

Vandaag heb ik heerlijk rondgelopen in Hilversum en rondgekeken wat er allemaal voor leuks te koop was. De sfeer was erg rustig en gezellig met leuke zang en muziek optredens. Ik heb een paar leuke dingetjes gekocht, waar ik erg blij mee ben. Ook zijn we nog even over de kermis gegaan en heeft mijn vriend een stuk of 10 keer gehapt om een knuffeltje voor mij te winnen, maar helaas lukte het niet. Hij ging toen maar een andere proberen en ik zei geef mij nog maar een euro dan ga ik het nog 1 keer proberen en toen won ik hem!

Kandelaars en mini vogelkooi.

Rilakkuma tas uit Japan en het meisje van wie ik hem kocht deed toevallig
ook aan fimobedels maken en ze had ongeveer mijn leeftijd, dus heb haar
mijn kaartje gegeven, altijd leuk!


Sjaal van de pieces(0,50) en een H&M bloesje(0,75)
Wat hebben jullie gedaan met Koninginnedag en wat hebben jullie allemaal voor leuks gevonden?

Reacties

  1. Nou, je bent goed geslaagd zeg, vogelkooitje is helemaal super. En de kleding kan je natuurlijk ook niet laten liggen voor dat geld, leuk hoor! Hier was het voornamelijk kinderspeelgoed en boeken.
    Ik heb dus een aantal boeken gekocht en flink wat kop en schotels met allerhande roosjes en bloempjes. En wat autootjes voor zoonlief.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts