Bestelling AnMaCreatief

Op AnMaCreatief deed ik deze bestelling. Het is een ontzettend leuke webshop en helemaal niet duur! Ik kocht er 7 velletjes scrappapier, stansjes in de vorm van sneeuwvlokjes, Me to You paper pack, strikjes met roze stippen, gehaakte bloemetjes, koperen filligraan bloemen, zakje bloemetjes en nog 10 bloemen cabochons!! En dit allemaal voor iets meer dan 10 euro! Ik vind dat echt niet duur voor zoveel spulletjes. En laat ik nu net vandaag ook min moleskine round robin mini notebook binnen hebben gekregen! Laat het craften maar weer beginnen ^_ ^



Reacties

  1. Wat een leuke spulletjes inderdaad! Ohh en je notebook, ik had hem vandaag ook bij de post! Kan niet wachten om te beginnen.
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee ik ook niet! Heb het helaas heel druk deze week dat vind ik wel echt jammer :( Maar zodra ik tijd heb dan ga ik eraan beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts