Cupcake swap

 Samen met Wanda heb ik een privé swap gedaan op het craftyswap forum. Ik had een cupcake kit in de aanbieding, omdat ik deze dubbel had. Ik vond het zonde om het in de kast te laten liggen en wilde er graag iemand een plezier mee doen. Wanda bood aan om voor mij cupcakes te maken van glas. Hier kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen! Vandaag heb ik de cupcakes ontvangen en het zijn er veel meer dan ik had gedacht. Ook zijn ze super mooi en precies in de kleuren waar ik van hou. Ik kreeg er zelfs nog een aantal leuke labeltjes bij met super schattige cupcakes erop gestempeld. Na het uitpakken ging ik heerlijk paardrijden en straks breng ik mijn ouders naar het vliegveld die voor 4 weken op vakantie gaan! Mijn dag kan dus niet meer stuk!
Dit heb ik allemaal gekregen!


De glazen cupcakes

Deze vind ik het mooist

Samen met deze ^_^

Reacties

Populaire posts