Privé Swap

Vandaag kreeg ik weer een ontzettend mooi pakketje binnen! Ik heb via het craftyswap forum een privé swap gedaan met creathea. Ik stuurde haar een aantal fimo bedels, maar ik ben helaas vergeten om er foto's van te maken. Zij haakte voor mij een uiltjes sleutelhanger en een super schattig etuitje. Aanstaande vrijdag ga ik met mijn vriend naar een huis kijken. Ik hoop echt heel erg dat we nu eindelijk iets gevonden hebben, want ben het zoeken wel een beetje zat en helemaal om thuis te wonen... Dus voor de uiltjes sleutelhanger heb ik alvast bedacht, dat als we een huisje hebben hij aan de sleutel komt te hangen! Op dit moment hangt hij in mijn crea hoekje, vlakbij nijn. Met het etuitje weet ik nog niet wat ik ga doen, maar er zal vast gauw iets komen wat ik erin kan bewaren :) Heel erg bedankt Thea voor de prachtige spulletjes!




Reacties

  1. Wat een leuke swap, zou ik ook blij van worden!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er blij mee bent :-)
    Ik zal eind van de week (als ik weer thuis ben van een paar dagen weg) de bedels op de foto zetten hoor!!. Dan zal ik er ook over bloggen en je linken :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts