Poppenhuis winkel

Vorige week ben ik naar een poppenhuis winkel gegaan in Wormerveer. Ik heb daar nieuwe fimo klei gekocht en ook wat kleine bordjes e.d. om iets leuks van fimo op te maken. Ik kocht er bladgoud om de hoorntjes van mijn eenhoorns mooi goud te kunnen maken. De winkel was echt super groot en ze hadden zoveel leuke spulletjes! Ik kon helaas niet alles kopen want sommige dingen waren best prijzig. Op weg naar huis zag ik opeens de winkel Saen Crea! Ik dacht daar wil ik ook wel even een kijkje nemen. Dit is een winkeltje helemaal vol met brei en haak spulletjes. Ik kocht daar katoen draad en roosjes op cupcakes mee te haken. Ik moet eerst nog leren haken dus het zal nog eventjes duren voordat ik ze af heb. Hieronder kan je mijn aanwinsten bewonderen : )


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts