Smash Book

Vandaag was ik lekker in allemaal blogs aan het neuzen toen ik terecht kwam op de blog van Anja's Scrap Place. Ik las hier een bericht over de Smash Book. Natuurlijk had ik geen idee wat dit was en ik bekeek even de filmpjes op youtube die zij erbij had gezet. Ik heb zelf al heel vaak vakantie schriftjes bijgehouden, vol met plaatjes, teksten, kaartjes enz. Ook had ik vroeger met een vriendin altijd een vriendinnen schrift. Om de beurt mochten we dan twee of vier bladzijdes vullen met leuke plaatjes, stickers en verhalen. (en ook heel veel onzin en gekkigheid) Dit boek is dus echt iets voor mij! Op dit moment heb ik alleen even het geld er niet voor.. snik..snik.. Maar zodra ik dat heb denk ik dat ik hem heel gauw ga bestellen! Ben je al nieuwsgierig geworden?? Kijk dan gauw hieronder het filmpje!

Reacties

  1. Leuk filmpje hoor, geeft gelijk inspiratie voor mijn mini notebook! Grappig, zo'n vriendinnenschrift waar jij het over had, had ik vroeger ook. Ik heb 'm nog bewaard!
    Fijne avond! Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat was altijd zo leuk. Ik heb er ook nog een aantal bewaard, die vallen bijna uit elkaar zo vol zitten ze! Misschien wel leuk om ze eens op te zoeken voor inspiratie voor mijn notebook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jah! die zag ik laatst ook ergens voorbij komen! errug leuk....en die vriendinnenschriften ook erg herkenbaar.
    Je hebt gelijk; misschien maar weer eens van zolder halen voor wat inspiratie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lisa,
    Ik heb hem hier besteld. http://www.scrapbookamerika.com/shop/
    Zij hebben ook een nederlandse bank enzo.Ga maar eens kijken.En lees de voorwaarden maar eens.Ik durf alleen niet te zeggen of ze nog smashbooks hebben.Maar anders moet je even naar ze mailen.
    Ik hoop dat je hier wat mee kunt.

    Fijne zondag lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O,ja en nog bedankt dat je mij hebt gelinkt in je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt Anja, ik was ook al op die site terecht gekomen. Hij is alleen overal uitverkocht :( dus ik zal ze wel even een mail sturen! Ben benieuwd..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts